Kupujúci má zákonné právo vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru. Podrobný opis všetkých požiadaviek nájdete v našich podmienkach. Tovar musí byť v pôvodnom obale a v rovnakom stave, v akom ste ho dostali. Po prijatí a kontrole stavu tovaru vám zaplatenú sumu vrátime na váš bankový účet alebo ju môžete použiť ako kredit na ďalšie nákupy - záleží na dohode.
Vyberte si svoj problém z ponúk a vyplňte formulár.
▶ Tovar pošlite na adresu:
Decobella - Swisspoint/Frisbo
Areál Prologis, DC2 / gate 23, Diaľničná cesta 2
SK-90301 Senec, Bratislava
Slovensko
▶ V ideálnom prípade vložte objednávku/faktúru do balíka alebo napíšte e-mailovú adresu, pod ktorou ste si objednali, spolu s číslom objednávky. Deň po odoslaní zásielky nám pošlite e-mailom číslo účtu (číslo účtu potrebujeme v elektronickej podobe, nie je potrebné ho fyzicky prikladať k zásielke).
V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku! Tovar nebude prijatý!
Pre bezproblémové prijatie zásielky z našej strany nám prosím pošlite číslo zásielky na náš e-mail.
Na väčšinu našich produktov sa vzťahuje 24-mesačná záruka. Aj v tomto prípade sa požiadavky riadia našimi obchodnými podmienkami a sme hrdí na vzor vybavovania sťažností - všetky oprávnené sťažnosti sa vybavujú čo najrýchlejšie a najhladšie (väčšina sťažností bola vybavená v lehote kratšej ako 30 dní).
▶ Podrobne opíšte svoj problém (nezabudnite pridať fotografiu/video).
▶ Po prijatí reklamácie pošlite tovar na túto adresu:
Decobella - Swisspoint/Frisbo
Areál Prologis, DC2 / gate 23, Diaľničná cesta 2
SK-90301 Senec, Bratislava
Slovensko
V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku! Tovar nebude prijatý!
Môže sa stať, že dopravca zásielku poškodí alebo že zásielka príde nekompletná. Prípadný problém vyriešime s dopravcom a v prípade oprávnenosti uhradíme škodu. Vždy nás však musíte informovať o akomkoľvek poškodení zásielky do 48 hodín od jej prevzatia! V takom prípade nám napíšte a priložte fotografie poškodeného tovaru, fotografie obalového materiálu, fotografie tovaru, ako bol zabalený, a nálepky "krehký" a "neupúšťať".
Prijatý tovar sa musí okamžite skontrolovať.
V prípade poškodenia tovaru počas prepravy poskytuje prepravná spoločnosť len 2 pracovné dni na nahlásenie škody.
Ak sa táto lehota nedodrží, nie je možné uplatniť nárok na náhradu škody, aj keď nebola spôsobená poškodením.
Obdržaný tovar ihneď a dôkladne skontrolujte, ak sa tak stane, kontaktujte nás, budeme vás informovať o postupe reklamácie (fotografie poškodenia, fotografie zásielky a obalových materiálov).